

Výuka probíhala každý den s povinnou účastí na seminářích nebo workshopech v pracovních týmech. Výuka měla interaktivní charakter a bzla rozdělena do dvou částí:
- semináře tykající se kompetencí užitečných pro zvládnutí doktorandského studia (např. akademické psaní a publikace, grantové programy pro doktorské studenty, zvládání časového plánu doktorského studia, etika ve výzkumu a publikační etika, výstupy doktorského studia, školitel a obhajoba…)
- práce v týmech na tvorbě výzkumného projektu pro grantovou výzvu
Blog

Generace Baby Boomers a Technologie: Aktivní Interakce jako Klíč k Inkluzivitě
Jak může generace baby boomers ovlivnit a vylepšit digitální svět? Proč je důležité, aby byli aktivními uživateli...

Zahrádkářství: Skvělý Lék Pro Demenci
Zahrádkářství a pěstování rostlin jsou nejen příjemné koníčky, ale mohou hrát důležitou roli při udržování duševního...

Ztráta zájmu, ne let, je stáří
Věk je často vnímán jako časový údaj, ale skutečné stáří se měří naší touhou učit se a objevovat. Jakmile přestaneme...

ENGAGING AGEING 21
The Future of Ageing and the Silver Economy.
Dublin City University, 1st — 3rd November 2021
https://engagingageing.com/

Týrání, zneužívání a zanedbávání starších dospělých — diagnostika a detekce
Kurzem proveli MgA. Jan Lorman — ředitel a zakladatel Gerontologického Institutu, o.p.s. a MUDr. Zdeněk Kalvach —...

Fenomén Proustova paměti a síla vůní
Fenomén Proustova paměti a síla vůní